Upcoming Events

Master Collector Exhibit Preview

September 10, 2016

Gleeson_BMW_No-Shadow-web

All ACM members are invited to mingle with Master Collector Peter Gleeson, and ACM Curator of Exhibitry Scot Keller during the preview of the Museum’s new Master Collector exhibit. The first 150 members will receive a commemorative exhibit poster. After the opening, explore the Museum until 8 pm. Not an ACM member? Join today.

Silver Key members are invited to bring two guests to the exhibit preview. Upgrade your membership for this additional benefit. Not an ACM member? Join today.

BENDER BUCKS

Bronze Key and above members will also receive “Bender Bucks” to spend at the food trucks and/or the beer garden at the Summer Ender Fender Bender. Pick up your “Bender Bucks” at the ACM membership tent on the Haub Family Field or at Guest Services inside the Museum. Upgrade your membership for this additional benefit. Not an ACM member? Join today.

Date:
September 10, 2016